Co-creatie sessie RPA Claims App

Vers van de pers!
Gistermiddag, zeer goed bestede middag gehad met een groep gebruikers van het DDi RPA Platform. Met de focus op het gehele schade behandelingsproces. Van initiële melding t/m het verrichten van schade-uitkeringen. Onder aanvoering van onze product owner Taseen Akhtar, ondersteund door de huidige RPA Claims app, verder met gebruikers ingezoomd op aanvullende wensen en op-/aanmerkingen van de huidige app. Daarnaast de nodige ideeën uitgewisseld om de komende maanden een belangrijk stuk extra waarde toe te voegen aan de RPA Claims App.

Met het simpele doel, dat de schadebehandelaar kan zich volledig toeleggen op de afhandeling van de schades. Het repeterende en administratieve handwerk overlaten aan de co-worker (robot) van het RPA Platform. Plus ook nog eens alle relevante handelingen ten behoeve van governance & compliance digitaal vast te leggen in het schadedossier. Om als extra waarde de maatschappij audits en ondersteuning van het werkprogramma sterk te vereenvoudigen.

Q2 staat op het punt van beginnen!
Alles staat nu klaar om aan de slag te gaan en progressie te boeken. Samen met de aanwezige gebruikers hebben we afgesproken, dat we regelmatig (intentie is om de week) een update (demo) geven van hetgeen we hebben gemaakt. Zodat we in co-creatie met elkaar een nieuwe RPA Claims app realiseren, die vooral aan de verwachtingen van de gebruiker voldoet!

Terug
Help mij Bel mij