“All correspondence processed
full AUTOMATICALLY?
Nice! Must Have!!”

We werken alleen nog met digitale post

“De dagelijkse berg aan correspondentie komt verschillend binnen. Steeds meer via de email, sommige aanvragen via onze nieuwe website en ook nog het nodige via de post. Met nagenoeg ieder stuk moet iets gebeuren. Acties uitzetten, een reactie terugsturen, archiveren van de brieven en nog andere zaken. De truc is nu iedere aanvraag met zo min mogelijk handelingen en tussenstations bij de juiste behandelaar te krijgen. Het liefst automatisch, zodat we geen tijd hoeven te steken in het sorteren en verdelen van het werk. Stap 1 alle ‘post’  digitaliseren.”

The process from data collection to reply

Klik op de afbeelding voor meer uitleg over het proces

Het werk start in de digitale postkamer

Document direct gekoppeld aan juiste proces

De Transaction Robot van de Digitale postkamer leest als het ware ieder bericht (email, poststuk, web formulier, aPlaza up-/downloads). Hij herkent wie de afzender is, waar het over gaat en koppelt het document direct aan de juiste casus en/of het dossier. De Proces Manager kan vervolgens de juiste behandelaar aan het werk kan zetten.

Juiste reactie automatisch samengesteld

De opdracht is pas behandeld als de reactie aan (of namens) de klant de deur uit is. Uiteraard de juiste reactie, automatisch samengesteld, direct voor digitale en/of postverzending gereedgemaakt en zonder enige extra handeling elektronisch gearchiveerd in het dossier. Dat kan met DDi Create.

verzekeringen document management

Digitale postkamer =
prima verdienmodel

Correspondentie sneller verwerkt

Jouw organisatie verwerkt tot 25 % sneller alle inkomende aanvragen van of namens je relaties.

insurance-visual-5
insurance-visual-6

Betere resultaten boeken

Bespaar direct op je uitgaven! Ban al het papier uit, en doe hetzelfde werk met minder mensen.

Weet waar je druk mee bent

Hoeveel en welke informatie krijg je binnen. Wie is waarmee bezig, wie kan de opdracht het beste behandelen. Zet je behandelaars optimaal in.

verzekeringen document management
verzekeringen document management

Happy customers, happy people

Berichten van je klanten verwerk je snel en to the point. Verbaas je klanten en onderscheid je van de anderen. Sneller en beter werken leidt automatisch tot minder klachten. Goed voor iedereen.

Recent updates from our blog

DDi heeft interface met

Bel ons voor jouw interface: 088 567 20 00