Klant Succes Manager bij
DDi Robotic Process Automation

Je verantwoordelijkheid is groot. Dat is ook precies datgene wat je aantrekt in deze job bij DDi. De klanten met een Platinum Service Level Agreement stellen belangrijke en grote eisen aan het DDi Robotic Automation Platform. Voor deze bedrijven is ‘business process automation’ een strategische keuze. De gehele bedrijfsvoering is hierop ingericht.

In je rol als Klant Succes Manager, weet je alles van je klant(en). Je kent hun strategische plannen, je weet precies hoe hun processen in elkaar zitten. Continu werk je – samen met de klant – aan verbeteringen. Je zorgt ervoor dat het platform van DDi, steeds meer waarde aan de bedrijfsprocessen van je klant gaat toevoegen. Je bent sparringspartner voor de directie. Het is klip en klaar dat je wordt geprezen door je ambitie, drive, ondernemerschap, creativiteit, evenwichtigheid, kennis en ervaring. Ruime ervaring in het automatiseren van arbeidsintensieve transactionele bedrijfsprocessen is veel meer dan een pré!

Voor goeie mensen die DDi beter en sterker maakt is er altijd plek. Bel me (Thom) anders eens op: 06 55 374 891

Op werving en selectie gasten en andere acquisiteurs zit Thom absoluut niet te wachten. Jullie hoeven hem dus echt niet/nooit te bellen!

Dit willen we je graag aanbieden:

  • Een mooie baan bij een ambitieus en modern software bedrijf.
  • Goede reiskostenregeling.
  • Marktcoform salaris.
  • Serieuze ruimte voor creativiteit en kennisdeling.
  • Alle ruimte voor eigen initiatief.
  • Mogelijkheid tot het verder ontwikkelen van je kennis en zelfontpooiing.
  • Goede plek om te werken, met genoeg ruimte voor ontspanning.

Ben jij onze nieuwe Klant Succes Manager?

Stel je dan even kort aan ons voor

Bedankt voor je sollicitatie. Reken erop dat je van ons snel een reactie tegemoet ziet.