Persbericht: DDi lanceert nieuwe generatie Document Management Software

DDi heeft, een nieuwe generatie software in gebruik genomen. In deze software zijn Document Management en Business Proces Management functionaliteiten volledig met elkaar verweven. Nieuwe functionaliteiten zijn toegevoegd waaronder Full text zoeken (zoals Google zoeken) en een universele weergave van alle berichten. Tevens is de software beschikbaar als Cloud oplossing, waardoor een Document Management Systeem (DMS) ook voor kleinere organisaties rendabel wordt.

 

Universeel bestandsformaat en weergave
Onderzoek wijst uit dat de hoeveelheid informatie die wereldwijd beschikbaar is elke twee jaar verdubbelt. Een groeiende stroom berichten komt via steeds meer verschillende media de organisatie binnen. Per post en e-mail maar ook via het contactformulier op de website en social media kanalen. Om structuur aan te kunnen brengen in deze informatie worden in de nieuwe generatie DDi software alle berichten omgezet naar één universeel bestandsformaat. Ieder bericht wordt als PDF getoond. Daarnaast blijft het bestand ook in zijn oorspronkelijke  formaat bewaard. Op de achtergrond wordt de inhoud omgezet naar informatie. Het systeem weet zo waar het bericht over gaat, van wie het afkomstig is, bij welk dossier of welke casus het hoort, wat ermee moet gebeuren en wie of welk team het moet afhandelen.

 

Nieuwe, moderne gebruikersinterface
Een onderdeel van de nieuwe DDi software is de DDi Client. Hierin worden de, voorheen gescheiden, Document Management (DMS) en Business Proces Management (BPM) functionaliteiten naadloos met elkaar geïntegreerd. Dankzij deze integratie haalt de klant maximaal rendement uit zijn document gestuurde bedrijfsprocessen. Via metadata en/of inhoud raadplegen gebruikers de documenten. En bij het tonen van die documenten is direct duidelijk wat de actuele status is. Daarnaast is altijd inzichtelijk hoe het verdere traject eruitziet en welke medewerkers daarbij betrokken zijn. Tevens toont het systeem bij welke casus en/of welk dossier het document hoort en zien gebruikers welke informatie nog aan het dossier ontbreekt.

 

Over DDi Information Automation Engineers
Wij DDi’ers geloven dat bedrijven optimaal willen communiceren met hun klanten. Door de huidige 24/7 internet economie zijn die klanten echter veeleisender geworden. Op alle mogelijke manieren nemen ze contact op met bedrijven. Via e-mail, post, social media, fax, etc. Informatie komt overal de organisatie binnen en wordt bewaard in mailboxen, de cloud, mappen op de server en postbakjes. Voordat berichten kunnen worden behandeld, zijn ze vaak al door vele handen gegaan. Organisaties zijn  drukker met het bericht dan met de inhoud. Tot ergernis van de klant. Onze missie is om ieder bericht, ongeacht het medium, inhoudelijk toegankelijk te maken, met een minimum aan inspanningen gestructureerd af te handelen en beveiligd te archiveren.

Direct contact

Ongetwijfeld heb je voldoende vragen voor mij. Ik waarschijnlijk ook weer aan jou. Laat maar weten wat ik kan doen voor je.

088 567 20 00

Contactformulier
Geen reactie's

Geef een reactie