Transaction robot DDi

“We CHALLENGE the Robot all day
long to CLASSIFY almost all
incoming email messages."

Documenten classificeren, automatisch
op de gehele inhoud

“De berg aan informatie die we dagelijks ontvangen is groot(s). Dag in dag uit maakten we stapels, sleepten we mailberichten van map naar map. Voor mijn managers hield ik via lijsten bij wie welk document/dossiers in behandeling had. Too big to handle voor ons team van 5. Iemand erbij was geen optie. Geen budget…

Automatische document classificatie bracht de nodige rust in de tent.”

Classifiers gaan een stuk verder dan alleen scan en herken

Documenten en data herkenning

Generieke classifier

Scan en herken de papieren documenten. Email herkennen we ook direct. Met deze basisset aan informatie kunnen we al snel automatisch alle documenten classificeren. Barcodes/QR-codes worden direct omgezet naar data. Afzender en geadresseerde worden automatisch uit de kop van het document gehaald. Ditzelfde geldt voor specifieke referenties.

Content Classifier: scannen, herkennen, lezen, begrijpen, classificeren

Waar gaat het document over? Wat voor soort document is het? Een aanvraag of een klacht? Over welk product of dienst? Of is het iets heel anders? Een ziekmelding bijvoorbeeld. Welke medewerker? Van welke klant? Van welk team? Wat is de aard? Wie is zijn manager? Allemaal vragen die de content classifier van de Transaction Robot gaat beantwoorden.

Documenten classificeren

Facturen automatisch classificeren

“Iedere factuur ziet er hetzelfde uit.” Dat klopt! Veel facturen vermelden dezelfde soort data: leverancier (afzender), factuurnummer, factuurdatum, bedragen, ordernummer, beschrijving, KVK-nummer, etc.

DDi factuurherkenner haalt al deze data feilloos uit iedere factuur.

Verzekering documenten classificeren

Financieel- en assurantie adviseurs ontvangen de hele dag e-mails en poststukken van hun klanten en verzekeraars. De Insurance classifier vindt automatisch om welke relatie, polisnummer, schadenummer, BSN-nummer, kenteken of casusnummer het gaat. Ieder bericht/document wordt geclassificeerd om verder in behandeling te nemen.

DDi heeft interface met

Bel ons voor jouw interface: 088 567 20 00