RPA Acceptatie App
Na ontvangst van de aanvraag door het RPA Platform wordt deze klaargezet voor acceptatie. Als acceptant voer je alle noodzakelijke controles uit, waarbij het platform je ondersteunt. Na afronding zorgt de acceptatie app voor de verdere kwaliteitscontrole.
Rule based governance
Iedere acceptatie wordt via instelbare regels voor controle voorgelegd aan een collega acceptant.
Kwaliteit op #1
De polisstukken worden digitaal ter controle aangeboden zoals de klant ze uiteindelijk ontvangt.
Waarborging compliance
De zorgvuldigheid van het acceptatie proces is gedocumenteerd vastgelegd in het polisdossier van de klant.
De RPA acceptatie app vereenvoudigd audits
De app waarborgt de kwaliteit van werk, legt deze digitaal vast en verbindt de front- en back office processen.
Aanvragen verwerken
Veel aanvragen kunnen niet altijd STP worden verwerkt.
Mailboxen ‘aansluiten’
Veel van de communicatie verloopt via de mail en de digitale postbussen van Time, Aplaza of anderen. Al deze ontvangstkanalen worden aangesloten op het RPA Platform. Daar staat de Transaction Robot klaar om ze te ‘lezen’, classificeren en toe te voegen aan het dossier.
Werk verdelen
In veel gevallen is opvolging nodig. Het ontvangen mailbericht moet worden behandeld. Klant en/of betrokkene verwacht een reactie. De Transaction Robot maakt automatisch taken aan, bepaald o.b.v. regels door wie en uiterlijk wanneer afhandeling gewenst is en zet deze in de werklijst van de behandelaar.
Meer weten?
Wil je meer informatie over deze RPA app of een afspraak maken voor een demonstratie, vul dan onderstaand formulier.
Als je op versturen drukt gaat de Transaction Robot aan de slag voor ons. Je aanvraag zet ie in ons CRM. Dan maakt ie direct een actie aan voor één van onze consultants. Die belt jou weer op om je verder te helpen.