Straight Through Processing voor assurantiekantoren

 

Zo werkt Straight Through Processing met de Transaction Robot

Stapels provinciale post, zoals polissen, IVB’s en nota’s komen dagelijks via veel verschillende kanalen binnen. Extranetten, APlaza, email, fysieke post. Al deze documenten moeten uiteindelijk, na verwerking door een van je collega’s worden doorgestuurd naar de eindklant. Een proces met veel repeterende en tijdrovende handelingen. Ik (de DDi Transaction Robot) neem dit proces voor je over! Ongeacht het medium pak ik alle berichten op. Papieren poststukken moet je alleen nog zelf scannen. De rest doe die ik helemaal zelfstandig! Ik haal cruciale gegevens, zoals polisnummer, relatienummer, namen, (e-mail) adressen, schadenummers, kentekens, et cetera uit de berichten/documenten. Zo is direct bekend waar het over gaat en kan het gekoppeld worden aan het juiste dossier en werkproces. De nota van de verzekeraar komt in het dossier en wordt nooit een-op-een doorgestuurd naar de klant. De polis wordt inclusief nieuwe nota en begeleidende brief klaargezet om door te sturen naar de eindklant. Via email, een notificatie per sms met link naar de digitale klantmap of nog traditioneel via de post. Zoals je klant dit wenst.

Samengevat; Straight Through Processing neemt een tijdrovend proces uit handen en zorgt ervoor dat informatie altijd compleet en up-to-date is. Specialisten kunnen zich hierdoor focussen op hun primaire werkzaamheden en het servicelevel van je organisatie stijgt.

Eens praten over de mogelijkheden? Neem dan even contact met me op via 088 5672000.

Vriendelijke groet,
 
DDi Transaction Robot

Direct contact

Ongetwijfeld heb je voldoende vragen voor mij. Ik waarschijnlijk ook weer aan jou. Laat maar weten wat ik kan doen voor je.

088 567 20 00

Contactformulier
Geen reactie's

Geef een reactie