"From now on I can also process
all insurance documents you need
directly from EXTRANET portals."

Transaction Robot Blog

DDi Digitale Postkamer breidt rap uit in Q3 (versie 1/Q3)

De ontwikkelingen bij de Digitale postkamer staan de komende maanden niet stil. Omdat het teveel is om allemaal in één bericht op te nemen, brengen we dit kwartaal met grote regelmaat een update uit over de ontwikkelingen.

De agile/scrum methodiek die we binnen DDi gebruiken, helpt ons enorm om in korte perioden grote slagen te maken. We noemen deze periodes van twee weken “sprints”. Deze week hebben we met het ontwikkelteam de uitkomst van de huidige spint besproken. Ze hebben geweldig werk verricht met de Transaction Robot. Met name voor de verzekeraars is het heel interessant. De TA Robot – zoals wij hem afgekort noemen – kan ruim 20%-30% meer email berichten en poststukken automatisch classificeren. Ongeacht wie de afzender is, via welk medium ze binnenkomen en uit hoeveel pagina’s het bericht bestaat.

Wat de meeste kantoren/verzekeraars nog niet weten, is dat de TA Robot ook alle documenten die via het Extranet van een verzekeraar worden opgehaald meteen verwerkt. Hoe dit gaat? Je haalt de documenten op bij het Extranet en sleept ze naar de TA Robot. Deze gaat direct aan de gang voor je! Alles wordt geclassificeerd, aan het juiste dossier gehangen en als je het wenst wordt er een taak/agenda aangemaakt voor de behandelaar.

Wil je hier meer over weten? Neem dan even contact met me op via 088 5672000.

Met vriendelijke groet,

DDi Transaction Robot

 

 

 

Direct contact

Ongetwijfeld heb je voldoende vragen voor mij. Ik waarschijnlijk ook weer aan jou. Laat maar weten wat ik kan doen voor je.

088 567 20 00

Contactformulier
Geen reactie's

Geef een reactie