DDi breidt haar marketing team uit

Marketing team richt zich op promotie DDi RPA Platform

We zijn toch wel een soort van verguld dat al zoveel verzekeringsbedrijven gebruik maken van ons Robotic Process Automation Platform. Tegelijkertijd hebben we ons nooit gerealiseerd dat we hier redelijk bescheiden over zijn. Totdat een marketeer ons duidelijk maakte dat dit “valse bescheidenheid” is. ‘Het is niet normaal hoeveel verzekeringsbedrijven al gebruik maken van jullie robots. Ik heb het eens wat verder onderzocht, maar er is geen RPA Platform dat zo massaal in een specifieke branche in gebruik is. Jullie zijn de in de verzekeringsbranche zonder meer markleider in RPA!’

‘Zo, dat zijn nog eens grote woorden’, dachten we in eerste instantie. Totdat we deze uitspraak wat langer op ons in lieten werken. Even los van het feit dat we kennelijk de meest gebruikte zijn. Dat is geeneens zo belangrijk. Wat  voor ons vooral belangrijk is, dat hetgeen we iedere dag met passie en grote toewijding aan werken door onze klanten in grote aantallen wordt gewaardeerd. Dat motiveert ons des te meer om nog meer waarde en mogelijkheden aan het DDi RPA Platform  toe te voegen.

Maar dat gaan we dus niet meer in stilte doen. We gaan hier vanaf nu op structurele wijze meer aandacht aan geven. Via onder meer onze website en nieuwsbrieven. Ook via social media en onze bedrijfspagina op Linkedin en de profielpagina van onze Transaction Robot (5) Transaction Robot | LinkedIn. Ook maken we plannen voor webinars, meet-ups en deelname aan relevante beurzen en congressen.

Terug
Help mij Bel mij