RPA App In the spotlights | DiPo App

De RPA App waar alles mee begon “DiPo“! De afkorting die we zijn gaan gebruiken voor de Digitale Postkamer en tegelijkertijd veel meer is dan dat.

De digitale postkamer suggereert het digitaliseren van fysieke post. De DiPo App gaat veel verder. De app is een multi channel processing engine voor onder meer mailberichten, digitale postbussen, extranets, centrale opslag locaties en file import. Alle kanalen worden door de DiPo 24/7 gemonitord. Zodra er een bericht / bestand binnenkomt wordt deze door DiPo App opgepakt en geclassificeerd. Door het slim toekennen van verschillende klassen en metadata, geverifieerd tegen relevante databronnen (big data), realiseert de DiPO App een compleet beeld van het document/bericht/bestand.

Aan de hand van deze data en de ingerichte rules engine, bepaald de DiPo App welke vervolgstappen moeten worden uitgezet. O.a. het plaatsen in een dossier, het uitdelen van taken (agenda’s), het verzenden van reacties en security levels bepalen.

De Business value van het RPA Platform is enorm en de inzet van de DiPo app in het bijzonder. Organisaties kunnen hierdoor veel sneller reageren op verzoeken en inkomende berichten. Met minder mensen wordt er meer werk verzet. Mensen komen derhalve vrij om nuttig werk te doen. Piek momenten kunnen eenvoudig worden opgevangen. Kortom, de besparing in tijd en kosten zijn bewezen hoog.

De implementatie van de DiPo App binnen jouw organisatie is relatief eenvoudig. Wil je hier meer over weten vul dan dit formulier in.

Lees hier onze vorige blog

Terug
Help mij Bel mij